АВТО Мания ! Tuning изключително и само на Форд Фиеста! : джанти, гуми, ауспоси, снимки, статии, много информация, форд, фиеста, авто, imoti, rent a car, japanese porn, pron, pornography, black porn, porn filter, broadband porn, porn movie, porn video, porn dvds, porn movies, افلام مالفا سكس, sexi, hustler, صور روص سكس, xxl sex anal, xxl, سكس, phone sex, gay sex, live sex, mobile phone shop, mobile computing, mobile phone uk, mobile office, mobile games, t mobile sidekick, t mobile com, mobile video, mobile phone, mobiles, gsm channel bank, gsm network, telefoane mobile, goedkoop gsm, gsm cell phone, gsm modem, gsm 携帯 電話, gsm mobile phone, gsm rental, gsm phone, bedava sms, bedava indir, bedava ödev, bedava sex, bedava müzik, bedava mp3 indir, bedava oyunlar, bedava oyun, bedava porno, bedava mp3, 16f877, pic16f877, pic 16f84, microcontroladores, 16f84, oic, pic16f84, picc, sex pic, mplab, tuning shop, pt tuning, coches tunning, aix tuning, sql tuning tool, jantes alu, guitar tuning, iis tuning, sql performance tuning, performance tuning, ford car parts, ford mondeo, ford lightning, ford body parts, ford ka, ford car, ford auto parts, ford truck accessories, ford dealerships, ford engines, ваз 2115, ваз 2108, ваз 2107, газета из рук в руки, ваз 2110, стиральные машины, продажа автомобилей, машины, ваз, автомобили, anal sex advice, anal lesbian, anal mpeg, how to have anal sex, anal black sex, asian anal, black anal, anal sex, anal sex toys, anal toys, bulgaria,bularian
Съвременните двигатели имат eлектронен блок за управление на двигателя (ЕБУ, англ. - ECU - Engine Control Unit), който работи по определена програма . Изменението на тази програмасе нарича :CHIP TUNING .
EБУ ръководи работата на двигателя, то също формира управляващи сигнали към изполнителните устройства и системи за подаване на гориво, запалване и турбината , съгласно информацията получена от датчиците за оборотите и положенето на коляновият вал на двигателя, разхода на въздуха и т.н. Корекцията се извършва именно по тези параметри.
В атмосферен (без турбо компресор) бензиновдвигател е възможно да подавате в цилиндритепо голямо количество гориво , да се изменя режима на работа на системата , да се премахва ограничителят на оборотите и т.н.
В бензинови двигатели с турбо компресор е възможно да се управлява момента на включване на турбо компресораи неговият максимум .
Основното преимущество на chip-tuning - е значително по ниската цена (250-900 $ в зависимост от сложността), в сравнение с измененията в конструкцията на двигателя - шлайфане на цилиндър, замяна на деталайли . Още одно преимущество на CHIP TUNING - времето . За тази операцияса нужни от няколко часа до два дни , в зависимост от сложността.
Ресурса на двигателя, следchip-tuning- главен въпрос, който безпокой собствениците на автомобили . Противниците на чип тунинга убеждават , че увеличение на мощностачрез този способ водидо ръст на н товарванията в детайлитеи естествено до по бърз соответно износване . С това вече не е необходимо да се съгласим . За човек който основна част от времето е за необичаен стилезда на автомобила . Бърз старт и резки ускорения - това са момантите , който могат да оставят отпечатък на моторесурса на двигателя. Затова на практика моторесурса до голяма степен зависи от стила на каране .
По въпроса с моторесурса на турбо компресора - съдете сами. Управлениетосе осуществява с помоща на клапан, който ограничива максималнотоналягане и момента на включване . Единственното с което можем да се съгласим (вопросаза моторесурса на турбината ), това е защото турбината работи в по-висок температурен режим при агрессивно каране . Решение на проблема е много прост - не гасете двигателя веднага , а го оставете да поработи 3-5 минути на празен ход, което ще охлади турбината .
Що се късае доефективността наchip-tuning на различни типове двигатели - съдете сами: мощноста на атмосферен бензинов двигател е възможно да увеличитес 8-12%, двигател с турбо компресор - на 20-25%. В случай с турбо-дизелов агрегат мощносттаможе да се повишис 25-30 , а въртящият момент до 30%.
Има заблуда ,че увеличаването на мощността чрез чиптунинг води до резултати който реално не могат да се усетят.Само с чип тунинг не можем да накараме двигателят да прибави неограничен брой конски сили. Като правило, максималната мощност на двигатель идва на максимальни обороти . Но възможно ли е да се кара постоянно на обороти близки до 6000-6500об. Прибавянето на въртящ момент в голяма степен се отразявав реален резултат . Именно при неговото увеличение, особенно в зоната намалките и средните обороти , двигателяпридобива голямо предимство , т.е. е способенбързо да развие мощността си също и каране на по ниски предавки без да се притесняваме че ще заглъхне .
Общо:
1491315
Вчера:
3166
. . : Ford Fiesta Tuning - Plovdiv : . .
Сайтът е конструиран с Glog. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в сайта материали, както и за тяхното неправомерно използване от трети страни.